Dyrektor Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu

ogłasza nabór
na stanowisko pracy

referent/specjalista ds.  administracji i zamówień publicznych

umowa o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy/ umowa zlecenie Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

 

  1. Zakres zadań:
  • Kompleksowe przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
  • Przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. między innymi: ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, projektów wyjaśnień, odpowiedzi, wykluczania wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, a także przygotowywania wniosków o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego kompleksowe dokumentowanie;
  • Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi nie objęte ustawą Prawo zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień dotyczących zakupu towarów i usług;
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  • Sporządzanie zamówień, przyjmowanie towaru, sporządzanie rozdzielników wg miejsc użytkowania oraz opisywanie faktur,
  • Monitoring zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna),
  • Sporządzanie dokumentów związanych z gospodarką środkami trwałymi OT-przyjęcie środka trwałego,
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Przychodni,
  • Zastępstwo w zapewnieniu pracy Sekretariatu Dyrektora (płynnego przebiegu dokumentów wewnętrznych oraz dokumentów wychodzących z MPS),
  • Prowadzenie rejestru faktur i ich dystrybucja,
  • Nadzór nad eksploatacją, konserwacją, przeglądami i naprawami sprzętu medycznego,
  • Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji z komórek organizacyjnych do składnicy akt,
  • Zabezpieczenie i prowadzenie pełnej ewidencji przejętej dokumentacji archiwalnej,
  • Przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji,
  • Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    a) curriculum vitae (CV) z wyszczególnieniem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej; CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu z siedzibą przy ul. Uniwersyteckiej 17, 87-100 Toruń (dalej: ADO)

Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do przyszłych rekrutacji, jeżeli zostanie nam udzielona zgoda.

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.

Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko oraz przez okres 12 miesięcy, lub do chwili wycofania zgody, w przypadku jej wyrażenia na pozostawienie danych w bazie kandydatów do przyszłych rekrutacji.

Przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w każdym czasie, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie dokonane w jej oparciu.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć: www.mps.torun.pl

 

W przypadku chęci pozostawienia CV na potrzeby przyszłej rekrutacji prosimy o stosowanie poniższej treści zgody:

  1. a) „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym przez Miejską Przychodnię Specjalistyczną w Toruniu dla celów związanych z przyszłą rekrutacją”
  2. b) list motywacyjny
    c) dokumenty potwierdzające inne kwalifikacje zawodowe certyfikaty, zaświadczenia z ukończonych kursów.

Oferujemy:

umowa o pracę/ kontrakt/ umowa zlecenie,

wynagrodzenie uzależnione od kompetencji,

realne możliwości rozwoju zawodowego,

szkolenia wdrożeniowe,

niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

 

 

Termin składania ofert: 31.03.2024r.

Miejsce składania ofert:

Miejska Przychodnia Specjalistyczna

  1. Uniwersytecka 17,

87-100 Toruń, sekretariat II piętro pokój 216

lub elektronicznie na adres:  sekretariat@mps.torun.pl

z dopiskiem: oferta pracy – referent/specjalista ds.  administracji i zamówień publicznych

telefon do kontaktu: 56 611-99-88

 

Skip to content