Dyrektor Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
ogłasza nabór
na stanowisko pracy
referent/specjalista ds. administracji i zamówień publicznych
umowa o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy/ umowa zlecenie

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.


1. Zakres zadań:

  • Kompleksowe przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na
    dostawy, w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe
    traktowanie wykonawców zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
  • Przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    tzn. między innymi: ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, projektów
    wyjaśnień, odpowiedzi, wykluczania wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru
    najkorzystniejszej oferty, a także przygotowywania wniosków o unieważnienie
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego kompleksowe
    dokumentowanie;
  • Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi nie objęte
    ustawą Prawo zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień dotyczących zakupu towarów i usług;
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  • Sporządzanie zamówień, przyjmowanie towaru, sporządzanie rozdzielników wg miejsc
    użytkowania oraz opisywanie faktur,
  • Monitoring zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna),
  • Sporządzanie dokumentów związanych z gospodarką środkami trwałymi OT-przyjęcie
    środka trwałego,
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Przychodni,
  • Zastępstwo w zapewnieniu pracy Sekretariatu Dyrektora (płynnego przebiegu
    dokumentów wewnętrznych oraz dokumentów wychodzących z MPS),
  • Prowadzenie rejestru faktur i ich dystrybucja,
  • Nadzór nad eksploatacją, konserwacją, przeglądami i naprawami sprzętu medycznego,
  • Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji z komórek organizacyjnych do
    składnicy akt,
  • Zabezpieczenie i prowadzenie pełnej ewidencji przejętej dokumentacji archiwalnej,
  • Przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do
    archiwum państwowego,
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności składnicy akt i stanu
    dokumentacji,
  • Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie
    obowiązków zleconych przez przełożonego.


4. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (CV) z wyszczególnieniem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Miejska Przychodnia Specjalistyczna
w Toruniu z siedzibą przy ul. Uniwersyteckiej 17, 87-100 Toruń (dalej: ADO)
Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji
będą przetwarzane:
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – w celu pozostawienia danych osobowych w bazie
kandydatów do przyszłych rekrutacji, jeżeli zostanie nam udzielona zgoda.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności
zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu
pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na
wskazane stanowisko oraz przez okres 12 miesięcy, lub do chwili wycofania zgody, w
przypadku jej wyrażenia na pozostawienie danych w bazie kandydatów do przyszłych
rekrutacji.
Przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w każdym czasie, przy czym wycofanie zgody
pozostaje bez wpływu na przetwarzanie dokonane w jej oparciu.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć:
www.mps.torun.pl


W przypadku chęci pozostawienia CV na potrzeby przyszłej rekrutacji prosimy o
stosowanie poniższej treści zgody:
a) „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście
motywacyjnym przez Miejską Przychodnię Specjalistyczną w Toruniu dla celów związanych
z przyszłą rekrutacją”
b) list motywacyjny
c) dokumenty potwierdzające inne kwalifikacje zawodowe np. certyfikaty, zaświadczenia z
ukończonych kursów.


Oferujemy:
umowa o pracę/ kontrakt/ umowa zlecenie,
wynagrodzenie uzależnione od kompetencji,
realne możliwości rozwoju zawodowego,
szkolenia wdrożeniowe,
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

Termin składania ofert: 30.06.2025r.


Miejsce składania ofert:
Miejska Przychodnia Specjalistyczna
ul. Uniwersytecka 17,
87-100 Toruń, sekretariat II piętro pokój 216
lub elektronicznie na adres: sekretariat@mps.torun.pl
z dopiskiem:
oferta pracy – referent/specjalista ds. administracji i zamówień publicznych
telefon do kontaktu: 56 611-90-20

Skip to content