Dyrektor Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
ogłasza nabór na stanowisko pracy
referent/specjalista ds. administracji i zamówień publicznych
umowa o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy/ umowa zlecenie Wymagania niezbędne:
– Wykształcenie minimum średnie,
– umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność podejmowania decyzji,
– dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,
– zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Zakres zadań:
– Kompleksowe przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
– Przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. między innymi: ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, projektów wyjaśnień, odpowiedzi, wykluczania wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, a także przygotowywania wniosków o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego kompleksowe dokumentowanie;
– Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi nie objęte ustawą Prawo zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
– Prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień dotyczących zakupu towarów i usług;
– Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
– Sporządzanie zamówień, przyjmowanie towaru, sporządzanie rozdzielników wg miejsc użytkowania oraz opisywanie faktur,
– Monitoring zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna),
– Sporządzanie dokumentów związanych z gospodarką środkami trwałymi OT-przyjęcie środka trwałego,
– Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Przychodni,
– Zastępstwo w zapewnieniu pracy Sekretariatu Dyrektora (płynnego przebiegu dokumentów wewnętrznych oraz dokumentów wychodzących z MPS),
– Prowadzenie rejestru faktur i ich dystrybucja,
– Nadzór nad eksploatacją, konserwacją, przeglądami i naprawami sprzętu medycznego,
– Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji z komórek organizacyjnych do składnicy akt,
– Zabezpieczenie i prowadzenie pełnej ewidencji przejętej dokumentacji archiwalnej,
– Przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
– Sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji,
– Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego.
Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (CV) z wyszczególnieniem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej; CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu z siedzibą przy ul. Uniwersyteckiej 17, 87-100 Toruń (dalej: ADO)
Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do przyszłych rekrutacji, jeżeli zostanie nam udzielona zgoda.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko oraz przez okres 12 miesięcy, lub do chwili wycofania zgody, w przypadku jej wyrażenia na pozostawienie danych w bazie kandydatów do przyszłych rekrutacji.
Przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w każdym czasie, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie dokonane w jej oparciu.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć: www.mps.torun.pl
W przypadku chęci pozostawienia CV na potrzeby przyszłej rekrutacji prosimy o stosowanie poniższej treści zgody:
a) „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym przez Miejską Przychodnię Specjalistyczną w Toruniu dla celów związanych z przyszłą rekrutacją”
b) list motywacyjny
c) dokumenty potwierdzające inne kwalifikacje zawodowe certyfikaty, zaświadczenia z ukończonych kursów.
Oferujemy:
umowa o pracę/ kontrakt/ umowa zlecenie,
wynagrodzenie uzależnione od kompetencji,
realne możliwości rozwoju zawodowego,
szkolenia wdrożeniowe,
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Termin składania ofert: 30.04.2024r.
Miejsce składania ofert:
Miejska Przychodnia Specjalistyczna
Uniwersytecka 17, 87-100 Toruń, sekretariat II piętro pokój 216
lub elektronicznie na adres: sekretariat@mps.torun.pl
z dopiskiem: oferta pracy – referent/specjalista ds. administracji i zamówień publicznych
telefon do kontaktu: 56 611-99-88