REGULAMIN przeprowadzania konkursu na stanowisko Przełożonej Pielęgniarek
Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- 1.
- Postępowanie konkursowe na stanowisko Przełożonej Pielęgniarek Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu przeprowadza Komisja w składzie:
- Pan Tomasz Krzysztyniak – Przewodniczący Komisji Konkursowej, przedstawiciel Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Toruniu,
- Pani Beata Świerczyńska – Przedstawicielka Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Toruniu,
- Pani Elżbieta Rudewicz – Przedstawicielka Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
w Toruniu, - Pan Sławomir Józefowicz – Przedstawiciel Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izby Lekarskiej w Toruniu,
- Pan Wiktor Karasiewicz – Przedstawiciel Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego,
- Pan Szymon Kudlicki – Przedstawiciel Kierownika Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu;
- Pani Beata Mielcarek – Przedstawicielka Kierownika Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu;
- Pani Daria Wierzbowska – Przedstawicielka Kierownika Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu;
- Pani Agnieszka Adamska – Przedstawicielka Kierownika Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu.
- Komisja konkursowa podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym, z wyłączeniem rozstrzygnięcia dotyczącego wybrania przez komisję konkursową kandydata, które jest dokonywane w głosowaniu tajnym, bezwzględną większością głosów.
- 2.
- Komisja konkursowa na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami kandydatów, zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i po stwierdzeniu ich kompletności uznaje, czy
w postępowaniu konkursowym uczestniczy wymagana liczba kandydatów (co najmniej dwóch). - Komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami, polegające
w pierwszej kolejności na zadawaniu jednakowych pytań niezbędnych do ustalenia przydatności na stanowisko objęte konkursem, a następnie pytań dodatkowych zadawanych przez członków komisji konkursowej. Dodatkowe pytania mogą dotyczyć wyłącznie zagadnień zawartych
w zestawie pytań podstawowych. - Po rozmowie z kandydatami komisja konkursowa może odbyć dyskusję we własnym gronie.
- W posiedzeniach komisji konkursowej poza protokolantem nie mogą uczestniczyć osoby trzecie.
- 3.
- Każdej osobie wchodzącej w skład komisji konkursowej przysługuje jeden głos.
- Głosowanie w sprawie wyboru kandydata jest dokonywane na jednakowych kartach
do głosowania zawierających nazwiska kandydatów w kolejności alfabetycznej, oznaczonych pieczęcią właściwego podmiotu, nadrukiem lub naklejką, zawierającymi nazwę, adres, numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub numer identyfikacyjny REGON właściwego podmiotu. - Głosowanie jest dokonywane poprzez pozostawienie nazwiska wybranego kandydata i skreślenie nazwisk pozostałych kandydatów.
- Głos jest nieważny w przypadku:
1) pozostawienia nieskreślonego nazwiska więcej niż jednego kandydata;
2) braku skreśleń.
- Głosów nieważnych nie bierze się pod uwagę.
- Karta, na której wszystkie nazwiska zostały skreślone, jest ważna i jest traktowana jako odrzucenie kandydatur wszystkich kandydatów przystępujących do konkursu.
- 4.
W przypadku odrzucenia przez komisję konkursową wszystkich kandydatur zgłoszonych
do konkursu albo w przypadku niewyłonienia kandydata, komisja uznaje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wybrano kandydata
- 5.
Regulamin obowiązuje od dnia 13 marca 2024 roku